Friday, December 4, 2009

FRIENDSHIP AND LOVE

Pantai Sri Aur



Cuti semester yang sekejap alhamdulillah dapat diluangkan masa untuk mengikuti Reunion batch 04/05 SPM dan STAM 05/06 Maahad Yaakubiah . Inilah kali pertama batch kami berkumpul setelah sekian lama tidak berjumpa. Walaupun ramai juga yang tak hadir sebab Raya korban kan, baru Raya Haji ke 2 biasanya kat kelantan ni penuh dengan majlis dan majlis Korban. Tapi kami dapat luangkan masa untuk bersama di Chalet Sri Aur kepunyaan Cik Syila@Ustazah Syila. Chalet ni banyak simpan memori kepada saya dan Syila sendiri...Hmm sebab disini biasa sekolah buat rehlah, tamrin, mukhayyam dan sebagainya...

Jom tengok gambar apa kami buat hari itu...=)

Sahabat muslimat yang hadir..

Ucapan penaja...


Tukang masak yang berkaliber, cayalah Ha n B..


Hai! Harini Ustazah Syila ajar buat air ye...hehe


Sape yang kacau ni?Nyam2 sedapnyer daging goreng!


Nasi dah masak...


Macam kenduri pulak...


Yang lain dah makan.. Ust Pondok kite duk cbok melayan lagi ke? hehe


Kami pun nak makan jugak...


Terima kasih kepada sponsorship Syila (chalet, makanan, tempat masak). Jasamu dikenang. HAha. B yang telah kuarkan idea dan Qazreen yang banyak membantu. Mudah-mudahan akan datang bolehlah sponsor lagi ye Ustazah Syila!

Paling terkesan ucapan dari Ustazah Syila kite la kan menyatakan harapannya. Moga-moga our frenship n our love to our school is still deep in heart. Teringat yang Nasa bagitau " Walaupun hanya kat Yaakubiah sampai form 3 sahaja tapi Yaakubiah tetap lain, dengan kawan-kawan dan memori..." Nasa dah jadi engineer kapal terbang dah, macam2 kapal terbang yang dia maitenancekan. Aircraft, boieng, pesawat pejuang, dll. Rezeki ada di mana-mana. Best borak ngan dia ni...hehe.

Ingat haritu ada lecture dah kat chalet tu, mana tak nya Ustazah syila kite ni macam bg lecture kat KIST tu pulak. Jangan marah ye... Apa yang Syila cakap semua penting. Macam nak masuk pekse. Patutla student dia suka. Haha... ~It's All about Friendship n Love to our school n our Friendship~



Reactions:

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes