Monday, July 13, 2009

Rindu Bau Pohon Tin



Sambil meninjau2 kat kawasan jual buku API tadi saya tertarik dengan sebuah buku bertajuk Rindu Bau Pohon Tin. Hmm... saya amat tertarik pertama kali melihatnya dan seakan ada sesuatu yang menarik saya untuk memilikinya. Mungkin ada sesuatu yang saya akan dapat dari buku ini kerana kebiasaannya saya amat kurang payah untuk tertarik dengan buku- buku yang biasanya orang tertarik untuk memilikinya contohnya Aku Terima Nikahnya. Saya beli buku ini pun bukan kerana keglamouran dan penulisnya yang dikenali di kalangan kawan-kawan saya. Tapi entah. Untuk ketahui apa yang ada dalam buku ini saya kena baca dulu la... Mungkin 'konotasi' Bumi Anbiya'.. Nantila baca dulu. Jika nak beli boleh cari kat API. InsyaAllah ada. Buku ni buku latest Ustaz Hasrizal. Let's share together. Sharing is just to know each other. =)

0 comments:



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes